Технічна підтримка (цілодобово)

Абонентський відділ: (Пн.-Сб.)

IP-телефонія

telephonia

 

 

 

IP-телефонія - це комфортний та корисний інструмент для бізнесу. Використання сучасних телефонних технологій дозволяє не тільки значно зменшити витрати на зв'язок, але й покращити якість обслуговування клієнтів. 

Для забезпечення вашого офісу телефонними сервісами пропонуємо рішення:

  • Цифрові телефонні лінії з використанням IP-протоколу (SIP-телефонія)

 

  • Віртуальна АТС

 

Цифрові телефонні лінії

Для підключення однієї або декількох IP-ліній необхідно мати доступ до мережі Інтернет на швидкості не менше ніж 128 Кбіт/с на одну IP-лінію та відповідне обладнання: IP-телефон, IP-шлюз або програмний телефон з VoIP шлюзом.

Для дзвінків по SIP-протоколу можливо використовувати:

  • звичайний стаціонарний телефонний апарат та медіашлюз (VoIP-адаптер);
  • комп'ютер або ноутбук з встановленим на ньому програмним забезпеченням (soft-phone) та гарнітурою.
  • IP-телефон з протоколом VoIP;
  • офісну АТС з IP-платою;
  • смартфон (комунікатор) з встановленим ПЗ (підключення по wi-fi)

Термін підключення послуг зв'язку: протягом 1 робочого дня після отримання плати за підключення та за наявності підписаного оригіналу Договору. Плата за послуги телефонного зв'язку складається з одноразових та щомісячних платежів.


Віртуальна АТС

Послуга "Віртуальна АТС" надає можливість отримати повне управління віртиуальною IP-АТС через Web-ынтерфейс, без зайвих витрат дозволяэ об'єднати територіально рознесені офіси та відділення, забезпечує зв'язок з працівниками, які працюють вдома.

Переваги послуги "Віртуальна АТС"

  • Економія та можливості. Вам не доведеться витрачати кошти на придбання та обслуговування дорогого обладнання міні-АТС. Навіть якщо Ваша компанія має офісну АТС, Ви можете отримати додатковий функціонал сучасної цифрової офісної АТС, підключивши послугу до Вашої корпоративної мережі по PRI або SIP протоколах.
  • Універсальність.  Послуга дозволяє підключати як аналогові, так і IP-телефони, а також додаткові абонентські термінали.
  • Збереження єдиного номера. Телефонні номери не прив'язані до адреси конкретного офісу, тому при зміні офісу телефонні номери зберігаються: нікого не потрібно сповіщати про новий номер, змінювати рекламу, встановлювати перепдресацію чи підключати нові номери.
  • Висока якість з'єднання і передачі голосу.
  • Масштабованість. Якщо виникає необхідність збільшити кількість внутрішніх або зовнішніх номерів, то швидко можна додати додаткові лінії та телефонні номери за додаткову плату.

Вибір варіанту організації IP-телефонії залежить від кількості робочих місць та вимог до функціоналу. Вам необов'язково самостійно вивчати всі технічні тонкощі даної послуги, просто зателефонуйте менеджеру за тел. (044)498-11-70, який допоможе підібрати для Вас оптимальне рішення.

Відділ продажу

Заявка на підключення

Телеграм бот

Зворотний дзвінок

phone.svg next.svg